Pages

16 juli 2008

Alweer woensdag

Wat gaat de tijd toch snel.
Het is alweer woensdag. Wel een regenachtige grauwe woensdag maar daar doen we toch niets aan.

Het is mijn vrije dag en ik ben alweer van plan om vandaag mijn shirt af te gaan maken. (hoe vaak heb ik dat al eerder gezegd).
Hij ligt nog steeds hetzelfde te wachten als in twee berichten eerder maar hij moet af voordat we op vakantie gaan.

Maar het is nu nog te vroeg dus ik zit maar achter mijn laptop een beetje rond te kijken op het wereldwijde web.
Al zoekend naar informatie over lingerie en grote maten kom je van alles tegen wat ik dan weer op een van de forums (of soms allebei) neer zet.
Nadeel is wel dat je zo aan het rond kijken bent dat je er lang mee bezig bent en ik dus weer minder tijd heb om in mijn hok te zitten werken. Maar het is wel heel erg leuk om te doen!

Saskia

0 reacties: