Pages

13 juli 2008

Zondagmorgen

Het is nu zondagmorgen heel erg vroeg! Iedereen slaapt nog (en gelijk hebben ze) maar ik ben al weer een tijdje wakker.Ben gisterenavond toch nog tot laat bezig geweest met een shirt uit de Knipmode. Hij ligt geknipt en wel klaar om in elkaar gezet te worden.Maar sinds enige tijd is mijn hok naar boven verhuisd (grotere kamer dus meer ruimte) en ik kan nu niets doen want dan maak ik de familie wakker en dan zijn ze niet blij met mij! Dat is dus een nadeel van een kamer boven hebben dus ben ik maar weer achter de computer gaan zitten.Op de foto zie je mijn kamer. Echt een handige maat (4.04 x 1.83) is het niet maar ik kan er alles in kwijt wat ik wil. Onder de hoes rechts staat mijn breimachine. Waar ik veel te weinig mee doe vooral omdat ik daar niet handig in ben. Heb vorig jaar wel les gehad twee maal maar niet verder gegaan.Ooit ga ik daar ook mee verder. Zolang ik dat denk mag hij daar blijven staan anders had hij allang op Marktplaats gestaan

0 reacties: