Pages

12 juli 2008

Scooty


Net als op de vorige blog hoort hier ook een foto te staan van mijn "steun en toeverlaat".
Mag ik jullie voorstellen aan Scooty (nummer 3). Heel lang op moeten wachten maar sinds maart 2008 de vervanger van Scooty (nummer 2).
En ik ben er nog elke dag heel erg blij mee! Hiermee kan ik gaan en staan waar ik wil zonder hulp van anderen.
Hij rijdt 20 kilometer per uur en kan ongeveer 50 kilometer rijden voordat hij weer aan het infuus moet (opgeladen worden).
Sinds vorige week rijd ik er zelfs mee naar het werk ( ruim 8 kilometer) en ik vind het heerlijk. Anders ga ik met de taxi maar het is zo veel prettiger om niet op de klok te hoeven letten als je nog even iets af wilt maken. Nee zolang het niet te koud is ga ik met scooty op en neer. Voordat ik wegga even op de buienradar kijken en dan tussen de buien door naar het werk.

0 reacties: