Pages

12 juli 2008

zelfmaaklingerieforum

Op een ochtend (4 januari) heel vroeg kwam ik een site van yourbb tegen waar ik las dat je hier een gratis forum kon maken.
Opeens kwam ik op het idee om een forum op te zetten over het zelfmaken van lingerie. Dat was er volgens mij helemaal nog niet.
Ik kende een Yahoo group die hierover ging maar dat is toch anders lezen. Dus meteen een forum gemaakt.

Het was even zoeken naar de juiste indeling maar ik had de tijd want ik had toch nog geen leden. Totdat er die middag door iemand een berichtje op Sancho werd gezet en ik opeens een flink aantal leden erbij kreeg.
Al heel gauw kreeg het forum vorm en inhoud al blijf je natuurlijk soms nog bepaalde rubrieken wijzigen.

Maar nu na ruim een half jaar kan ik zeggen dat ik heel trots ben op het forum zoals het is geworden. Enthousiaste groep van leden die actief meedoen (al mag die groep wel wat groter worden) en een hele grote groep leden die zeer regelmatig op het forum komen lezen.
We hebben inmddels een zelfmaaklingeriedag gehad (de volgende staat alweer gepland op 9 november) diverse online activiteiten waarbij we de leukste werkstukken te zien krijgen en het allerbelangrijkste heel veel informatie over het zelfmaken van lingerie!

0 reacties: