Pages

28 september 2008

Lang geleden

Lang geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog. Ben de laatste dagen wel bezig geweest met het aanpassen van de layout maar dat is dus nix geworden. Kan nog niet de layout vinden die ik graag wil hebben. Dus we doen het nog maar even met deze!

De afgelopen weken best wel creatief bezig geweest.
Natuurlijk op 11 september de workshop naaitechnieken gevolgd. Heel veel geleerd, alleen jammer dat we maar tot halverwege de bh kwamen. De rest moet ik dus nog leren.
Tuurlijk wel verder gegaan en ik merk toch dat ik steeds meer handigheid krijg in het stikken en mooi afwerken. Dus het komt allemaal wel goed!

Ondertussen ook mijn breimachine uitgepakt en goed neergezet. Wil een das breien voor de komende winter. Als ik met mijn scootmobiel naar het werk blijf rijden dan heb ik dat wel nodig.

Dus plannen genoeg de komende tijd!

0 reacties: