Pages

29 oktober 2008

Alweer een week voorbij

Wat gaat de tijd toch snel! Alweer 9 dagen geleden dat ik voor het laatst hier iets geschreven heb. Ondertussen is mijn kamer opnieuw ingedeeld. Alle kantje en bandjes liggen netjes gesorteerd in de kast. Kan het niet te laten om een paar keer per dag de deuren van de kast open te zetten en gewoon er naar te gaan kijken.
Maar ondertussen moet er natuurlijk ook nog lingerie gemaakt worden. Nou dat gaat niet altijd helemaal zo goed als ik zou willen.
Ik ben begonnen met een bordeaux rode met mooi kant. Maar daar ging alles mis mee wat er maar mis kon gaan. Cups verkeerd om (had twee linkse) beugelband ging niet mooi. Op een gegeven moment heb ik er maar afscheid van genomen het kwam niet meer goed tussen ons.
Ik heb ook een bruine bh gemaak met mooi blauw getint kant. Moet er alleen nog een bruine sluiting voor bestellen. Maar hij lijkt te passen!

Op het moment spelen mijn gewrichten erg op. Vorige week twee ontstoken voeten gehad. Werd je niet vrolijk van. Gelukkig is het tot nu toe nog niet overgesprongen naar mijn handen of schouders. Maar de vermoeidsheidsklachten worden door de ontstekingen wel weer erger.
Maar de ervaring leert dat dit wel weer over gaat. De ene keer wat sneller dan de andere keer.
Ondertussen gewoon rustig aan doen en genieten van wat ik wel kan.

0 reacties: