Pages

12 oktober 2008

Bh met zijstuk

Ben vandaag verder gegaan met mijn bh met zijstuk van het patroon van merckwaerdigh.
In het zalmroze met heel mooi kant. Het is een pakket van Eline Kleinvak.
Bijna te mooi om open te maken en er iets van te maken. Maar het ligt er al vanaf januari dus nu mocht het van mezelf.

Gaat tot nu toe redelijk goed. Moest een stuk kant uithalen, daar wordt een mens niet vrolijk van! Maar het is gelukt.
Kwam er ook achter dat ik de persvoetdruk moest veranderen om kant te naaien want anders wordt het niet mooi (daarom het uithalen, kwam ik dus te laat achter)
Maar nog een stukje elastiek en dan nog schouderband en sluiting erop en dan is ook deze klaar.
Het is best wel een open cup vind ik dus ik ben benieuwd hoe ik hem vind zitten. Ben nu eenmaal gewend aan cups die de borst goed bedekken dus ik denk wel dat ik moet wennen hieraan.

Nu geen tijd meer om hem af te maken want zometeen krijgen we visite! Gezellig!

0 reacties: