Pages

16 oktober 2008

En dit is hem dan!


Dit is dan de bh met zijstuk. Gemaakt van het patroon van Merckwaerdigh. Ben weer tevreden over het naaiwerk van deze bh. Het gaat steeds beter en dat zie je ook aan de stiksels en zo.
Alleen de beugelrand is wat te breed vind ik. Alleen toen ik hem smaller had zag je het beugelband zitten. Op de foto ziet het er wat verfrommelt uit maar in het echt zit het wel strak!
Jammer, maar deze bh zit niet echt goed. Ik heb het idee dat hij wat pasvorm (cup en omvang) wel passend zit maar om de een of andere reden helpt deze bh niet mee om mijn problemen met de zwaartekracht te verdoezelen. Een bh moet "de boel" ook omhooghouden. Bij deze heb ik het idee dat ik de boel steeds omhoog moet duwen. Jammer, de bh ziet er mooi uit maar hij zal niet worden gedragen!


0 reacties: