Pages

4 oktober 2008

Scooty

Eerder had ik al geschreven dat ik zo blij ben dat ik een nieuwe scootmobiel heb gekregen (maar dat bericht is gewist omdat ik liep te sukkelen met een ander lay-out).
Hier staat hij dan zoals hij er nieuw uitziet. Maar de mijne is iets viezer, beetje modder hier en daar, wat roestplekjes je kunt zien dat hij gebruikt wordt! Nu na ruim 6 maanden heeft hij 2063 km gereden. Dit betekent dat ik gemiddeld 300 km per maand rijd! Jullie snappen dan ook wel hoe ik blij ik ben dat dit zo'n fijne scootmobiel is! Maakt niet uit wat voor weer het is we gaan gewoon op pad! Rijd er ook mee naar mijn werk dus een goede regencape is dan ook noodzakelijk! Voor de winter heb ik al een lekkere warme hoes gekocht gevoerd met bont. Dus ik zal zoals het er nu naar uitziet weinig met de taxi mee hoeven te rijden!

0 reacties: