Pages

18 oktober 2008

Weer marktplaats!


Deze week kwam ik op Marktplaats weer een advertentie tegen met daarin aangeboden 5 dozen met kant. Kon het niet laten en ben gaan bieden. Ik had het hoogste bod en vanmorgen zijn we het gaan ophalen. Het was een stukje rijden maar het was echt de moeite waard.
81 verschillende soorten kant zo goed kun je het ook treffen op Marktplaats.

Op de foto was al te zien dat er mooi kant bij zat maar dat er zoveel meters kant en zoveel echt mooi kant bij zou zitten dat had ik niet verwacht!
De rest van de dag ben ik bezig geweest met het uitzoeken op kleur. Ik was net een kind in een snoepwinkel. Want er zit heel veel mooie kwaliteit kant bij. Breed kant met mooie bloemen, smaller kant met allerlei motiefjes, wit, geel, blauw, roze, creme allerlei mooie kleuren.
Jullie lezen het al ik ben door het dolle heen. Heb het idee dat ik nu zelf een winkeltje heb!
Probleem is alleen dat mijn kamer nu opnieuw ingedeeld moet worden want ik kan het anders echt niet goed kwijt. Maar het is de moeite waard.

0 reacties: