Pages

18 november 2008

Het kerstgevoel


Hoewel Sinterklaas net pas in het land is ben ik al bezig met het kerstgevoel. Op ons forum hebben we online-activiteiten. Diegene die niet naar de zelfmaaklingeriedag, om welke reden dan ook, kunnen komen hebben dan wel de gelegenheid om hieraan mee te doen. Zo kun je alle leden bij ons forum betrekken. Erg leuk altijd om te zien hoe de diverse thema's vertaald worden in lingerie. Nu zijn we bezig met het kerst- en nieuwjaargevoel. Op onze weblog van het forum staan al een hele serie met foto's om idee├źn op te doen.

Fournituren had ik twee weken geleden al besteld. Kant al uit mijn voorraad gezocht moest alleen nog op pad voor de juiste kleur lycra. En dat is vanmiddag gelukt.
Dus ik kan beginnen met mijn kerstgevoel. Begin ruim op tijd want ik wil deze keer zeker meedoen! Ik kan nu lingerie maken waar ik naaitechnisch ook (redelijk) tevreden over ben dus ik doe mee met deze activiteit!
Nieuwsgierig geworden wat het gaat worden? Het plaatje hierboven geeft een idee!

0 reacties: