Pages

19 november 2008

Maak af waar je aan begonnen bent.

Op het lingerieforum wordt gesproken over FWYS, Finish What You've Started. Omdat ik meer van de Nederlandse taal ben heb ik dat omgedoopt tot Maak Af Waar Je Aan Begonnen Bent.
Nou had ik al enkele maanden een tuniek op de paspop zitten die nog niet af was gemaakt. Dus om het juiste voorbeeld te geven heb ik deze tuniek vanochtend afgemaakt. Was niet zoveel werk hoor, alleen nog maar de bies en het zomen van de mouwen en onderrand. Ben niet helemaal tevreden over het stikwerk bij de bies. Kreeg de machine niet goed ingesteld.
Heb nu de zomen met een siersteekje afgewerkt. Vond ik wel grappig.

Nu nog een das breien op de breimachine en dan ben ik klaar met dat waar ik aan begonnen ben. Valt bij mij dus best wel mee toch?


0 reacties: