Pages

13 november 2008

Hipster

Tijdens de workshop van afgelopen zondag kon je kiezen uit drie verschillende slips. Ik heb gekozen voor het tekenen van een hipster. Het tekenen ervan is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Een beetje wiskundig inzicht heb je wel nodig. Dat heb ik niet zo heel veel maar dat komt omdat ik het in de 4e klas een niveau lager heb gevolgd. En dat alleen omdat ik anders twee uur langer naar school moest. (mijn kinderen kennen dit verhaal, helaas, al dus ik kan het hier gerust opschrijven).

Maar het is me toch gelukt om een hipster te tekenen. Gisteren heb ik hem in elkaar gezet en dit is het resultaat. Een mooi wit kantje met daaronder witte lycra.
Hij zit een stuk lager dan ik normaal gewend ben (oeps) en ik ben benieuwd of ik hem blijf dragen of toch maar terug ga naar model hoog! De tijd zal het leren.

0 reacties: