Pages

29 december 2008

Creatieve voornemens voor 2009!

Eigenlijk doe ik helemaal niet aan het maken van goede voornemens. Als je iets wilt veranderen aan jezelf dan kan dat op elk moment in het jaar.
Maar deze keer wil ik toch een paar creatieve voornemens op mijn blog zetten. Ben heel benieuwd hoe ik aan het einde van 2009 hier op terug kijk.

Allereerst neem ik, net als ik de afgelopen tijd al gedaan heb, meer creatieve tijd voor mezelf. Gewoon vaker in mijn kamer gaan zitten werken en de rest laten liggen. Dat gaat me al veel beter af maar ik moet het wel vast blijven houden.


Ik ga natuurlijk verder met het maken van lingerie. Maar ik wil in 2009 ook de patronen voor lingerie leren tekenen. Welke manier van tekenen weet ik nog niet daar moet ik nog over beslissen. Ik wil me gewoon verder bekwamen in het maken van lingerie. Tekenen hoort daar ook gewoon bij. Ben heel benieuwd of me dat gaat lukken.

Verder wil ik in 2009 eindelijk weer eens een mooie trui op de breimachine maken. Heb twee prachtige machines staan met alles wat daar bij hoort (ik hamster niet alleen in lingeriematerialen) maar het is veel te lang geleden dat ik daar iets meegedaan heb. Staat in mijn kamer te staan en dat is gewoon zonde. Als ik nu binnenkort begin aan een zomertrui voor Mone dan moet dat toch van de zomer wel klaar zijn.
Wat ik ook nog graag wil leren is Quilten. Lijkt me zo leuk om te doen. Ik zet het hier alvast bij en ik hoop dat ik daar in 2009 de tijd voor vind.
Al met al genoeg plannen voor 2009. Ik ben benieuwd of ik aan het einde van het jaar kan zeggen dat ik dit allemaal gedaan heb! We zullen zien!
Ik wens iedereen die mijn blog leest een heel goed, gezond en creatief 2009!

0 reacties: