Pages

22 december 2008

Het nieuwe kerstgevoel

Omdat ik over het eerste kerstgevoel niet helemaal tevreden was ben ik begonnen aan een nieuw kerstgevoel-bh. De bekende witte lycra vond ik heel mooi kleuren met dit kant. Ook weer een restkantje waar ik nog net genoeg van had (waarom ik alleen maar restjes kant gebruik weet ik ook niet). Hij is nog niet helemaal af maar omdat kerst nadert wil ik jullie alvast het eerste begin laten zien.

Het is een patroon dat Dini (Sishi op het forum) al enige tijd geleden voor me getekend heeft maar waar ik maar niet aan begon (sorry dat het zo lang heeft geduurd). Het is een bh met zijstuk maar dat is zo niet helemaal goed te zien.
Nog steeds op zoek naar stevigheid heb ik nu de achterpanden dubbel gemaakt. Een in de lengte en een in de breedte van de lycra gelegd. Maar wat krijg je dan met lycra met één kant rek? Juist ja een hele stevige bh met veel minder rek dan je nodig hebt. Dat ga ik nog oplossen met een extra achterstukje erachter. Maar dat moet nog gebeuren want ik kwam er vandaag achter dat ik geen witte sluiting meer heb! Dus ik moet na de kerst daar toch even naar kijken.
Ik heb hem natuurlijk wel geprobeerd om te passen en het lijkt erop dat de cups goed zitten. Maar dat weet ik natuurlijk pas zeker als de bh helemaal klaar is.

Dit is dus nummer 1 van de 5 creaties die ik ga maken voordat ik nieuwe lycra en dergelijke koop! Nog 4 te gaan!

En ik moet nu toch eerst eens die pop wat aan gaan passen aan mijn maten!

0 reacties: