Pages

3 december 2008

Mijn kerstgevoel


Toen we begonnen met het thema kerstgevoel had ik meteen dit kantje in gedachten. Mooi dat wit met het groen erin (een witte kerst!) en ik wilde een groene lycra (een typische kerstkleur).
Even gezocht naar de juiste kleur lycra maar toen ik dat had kon ik beginnen.
Maar het kerstgevoel raakte ik al gauw kwijt. Drie keer opnieuw begonnen omdat het twee keer niet goed ging en met het eindresultaat ben ik naaitechnisch gezien niet helemaal tevreden.
Ben weer gestruikeld over het beugelband. Heb het nu drie keer uitgehaald en ik krijg het nu nog niet mooi. Uithalen is met die kromme vingers van mij zowiezo al niet echt prettig. Ik heb dus besloten om hem nu zo te laten.
Ik heb toch weer het patroon van de workshop van Wouda gebruikt. Heb het middenstuk 2 cm verhoogd en de bovencup uiteraard ook. Achterpand deze keer wel dubbel gedaan en ik moet zeggen dat hij nu al weer veel beter zit.
Dus voor pasvorm een ruime voldoende voor uitvoering minpunten!






0 reacties: