Pages

31 december 2008

Nieuwe naaimachine

Ik heb het gedaan! Op de valreep van het jaar 2008 een nieuwe naaimachine gekocht.
Het is een pfaff quilt expression 4.0 geworden. Natuurlijk eerst goed rondgekeken wat ik wilde hebben. Een van de eisen was voor mij een dubbeltransport. Dan kom je toch al gauw op een Pfaff uit.
Pfaff is overgenomen door Husqvarna. Er wordt gezegd dat de kwaliteit nu minder zou zijn. Nou ik heb 4.5 jaar een Husqvarna gehad en het is een fijne machine waar ik ook helemaal geen problemen mee gehad heb. Alleen naar mijn gevoel net wat minder met de lycra en de tricootjes. Het fijne van deze machine is dat hij toch ook al veel van de Husqvarna heeft. En voor mij al heel vertrouwd aan voelt. Dus volgens mij is het een combinatie van de sterke punten van beide merken geworden!
Natuurlijk goed uitgeprobeerd met lycra en elastiek in de winkel en wat naait dat fijn zeg met een boventransport. We gaan de machine zometeen ophalen. Drie maal raden wat ik komende weekend ga doen?

0 reacties: