Pages

13 december 2008

stoppen met hamsteren!


Ik heb gisterenavond de plank met lycra uitgezocht en netjes opgeruimd. Stiekem schrok ik wel een beetje van de hoeveelheid lycra die daar ligt. Heb gisteren 3 meter stevige witte lycra gekocht (had er vorige week al 2 meter van gekocht dus nu ligt er 5 meter!) dus dat neemt veel ruimte in. Maar er liggen ook nog veel andere kleuren lycra. Ik heb zwart, lichtblauw, wit, geel, roze, bruin, donkergrijs, paars, bordeaux en leverkleurig. Daarnaast heb ik nog witte, blauwe en bordeaux-rode lycra met een bloemetje er in verwerkt. En het zijn niet allemaal halve metertjes maar vanaf een meter en meer!

Waarom ik nou al die kleuren hier neer zet? Omdat ik mezelf beloofd heb dat ik vanaf nu niets meer koop voordat ik 5 lingeriesetjes gemaakt heb van de materialen die ik heb.
Want kantjes heb ik natuurlijk ook nog genoeg maar ook de fournituren heb ik deze week na mijn bezoek aan Kantje Boord voldoende aangevuld.

Er is totaal geen reden meer om nu nog lingeriematerialen te kopen! Dus de eerste vijf foto's van lingerie (setjes) die ik hier plaats (en zelf gemaakt heb) moeten in bovenstaande kleuren zijn.

0 reacties: