Pages

4 januari 2009

Forum is jarig

Wie had dat vorig jaar om deze tijd gedacht? Dat ons forum zo'n succes zou worden? Wat begonnen is in een opwelling om allerlei informatie bij elkaar te verzamelen over het zelfmaken van lingerie is een forum geworden wat goed loopt, veel informatie heeft, waarbij leden elkaar heel graag helpen bij vragen en problemen!

Ik ben er heel blij mee dat het forum geworden is tot wat het nu is! Komende jaar gaan we weer veel leuke dingen doen en daar heb ik echt zin in!

Maar zelf heb ik ook veel geleerd van het forum (wat toch ook de bedoeling is) want aan het begin van het jaar kon ik nog geen bh netjes in elkaar zetten. En met vallen en opstaan en heel veel hulp van het forum is het me toch gelukt om een passende bh te maken.

Tuurlijk heb ik nog heel veel te leren op het gebied van het maken van lingerie. En dat wil ik ook (kijk maar naar mijn goede voornemens) maar niemand heeft toch gezegd dat een forumbeheerster de beste in de klas moet zijn? Ik vind zo leuk om naar foto's van onze leden te kijken en te zien dat ik nog heel veel variaties kan maken. Net zoals ik het leuk vind om allerlei websites te zoeken en op het forum te zetten en ook daar veel ideeën uit te halen.
Nu nog iets meer tijd en rust zien te vinden om al die ideeën ook uit te werken.

Maar vandaag vieren we eerst een beetje feest! Ja, geef mij maar een glas Champagne!

0 reacties: