Pages

5 januari 2009

Speldenkussen gemaakt


Ik heb in de afgelopen jaren best wel veel borduurtjes voor de borduurmachine verzameld. Als je goed rondkijkt op het wereldwijdeweb dan kom je heel veel leuke dingen tegen.
Ik heb veel patroontjes die ik leuk vind maar waar ik me dan toch afvraag waar moet ik ze toch op borduren? Toen de kinderen kleiner waren was het leuk om ze op hun kleding te zetten. We hebben ook placemats waar ik ze op geborduurd heb maar dan houdt het toch wel op.
Ik was zelfs van plan om de machine te verkopen omdat ik er niets mee deed en deze toch wel erg in de weg stond.

Maar opeens heb ik allerlei leuke idee├źn waarbij ik de borduurmachine nodig heb. Hierboven vinden jullie het eerste project. Een mega speldenkussen (25 bij 20 cm).
Ik heb zo'n magneetding maar eigenlijk vond ik het helemaal nix. Dus gisteren begonnen met borduren (45000 steken, 100 minuten borduren). Vanmorgen een randje eromheen gemaakt en een steekje van de nieuwe naaimachine uitgeprobeerd. Aan een kant met de hand dichtgemaakt maar je merkt wel dat mijn handen dat niet meer zo netjes kunnen. Misschien dat er ik nog een leuk randje om heen ga maken met een kantje of zo maar voor nu vind ik hem goed zo.
Ga nog wel een kleine reisversie maken want deze neemt wel veel plaats in in mijn tas!

Volgende project (ergens in de komende tijd) wordt een tisseudooshoes.

0 reacties: