Pages

10 januari 2009

Van alles gedaan

Heb de afgelopen week een beetje aangerommeld in mijn kamer.
Twee slips gemaakt om mijn machine uit te proberen (foto's komen er aan) en de machine is geweldig! Heerlijk al die luxe snufjes die er opzitten. Draadafknippen doet hij zelf. Met twee handen het elastiek vast moeten houden? Is niet erg want je voetje gaat automisch naar beneden als je het pedaal indrukt. Echt allemaal luxe!
Moet nog wel een goed voetje zoeken om de zigzagsteek goed langs de rand te laten lopen. Gebruikte daar bij de Husqvarna een voetje voor en dat werkt perfect. Bij de Pfaff moet ik nog even de juiste vinden.

Verder mijn kantjes wat uitgezocht. Er ligt nu zoveel en ik weet nu al dat ik er met een aantal niet veel zal gaan doen. Daarom heb ik deze op Marktplaats en op het forum gezet.

Verder zijn we al druk met het voorbereiden voor de 3e Zelflingeriemaakdag. Helaas nog geen ruimte gevonden. Hoop dat we die gauw vinden zodat we verder kunnen met de organisatie.

Ben ook een beetje aan het rondkijken naar informatie over quilten. Heb hele leuke voorbeelden voor kussens gezien. En we moeten voor onze bank nieuwe kussens hebben! Komt dat nu goed uit!

0 reacties: