Pages

21 februari 2009

Mijn eerste bh getekend

Vandaag heb ik samen met Jos en Tialda van het lingerieforum mijn eerste bh getekend.
Poeh poeh ik wist dat het niet gemakkelijk zou zijn en vandaag is bewezen dat het dat ook inderdaad niet zo is. Jos en ik hebben getekend en Tialda heeft ons alles uitgelegd (waar wij natuurlijk heel blij mee waren)
Na alle voorbereidingen zijn we om 11.30 uur gestart met het tekenen en hebben hard doorgewerkt, wel heel even de tijd genomen om te lunchen, tot rond 15.15 uur.
Maar de bh is getekend! Had natuurlijk wel geluk dat ik hem kon vergelijken met de bh die Tialda vorige maand voor me heeft getekend in het kader van het vergelijken van de tekenmethoden (lees hierover bij mijn eerdere berichten).

Ben heel benieuwd hoe deze bh gaat worden! Het was een heel gezellige, informatieve en inspirerende dag! Zeker voor herhaling vatbaar!

0 reacties: