Pages

3 februari 2009

Mijn kamer opgeruimd

Voor het weekend riep ik nog stellig dat ik mijn breimachines ging verkopen. Maar ik begon toch weer te twijfelen. Stel nou dat ik toch misschien ooit nog eens een keer! Dus toch maar besloten om alles te houden maar de machines wel op te bergen. Zo gezegd zo gedaan en toen had ik opeens veel ruimte in mijn kamer! Ruimte genoeg om een werktafel erbij te zetten. Dus eventjes op en neer naar Ikea en nu heb ik een werkblad erbij van 2 meter bij 60 cm. Borduurmachine erop gezet en nog meer dan genoeg ruimte over om te tekenen en te knippen.


Ik had al eerder een kast halfom op twee andere kasten laten zetten zodat ik nog meer vloerruimte had en geen bergruimte verloor.
En dit is dan het resultaat. Mooie van deze opstelling is dat ik, als ik toch weer ga breien, ik de breimachine op de nieuwe tafel kan bevestigen.
Ben weer helemaal blij met mijn kamer. Maar nu moet ik dan ook echt weer iets creatiefs gaan doen!

0 reacties: