Pages

8 februari 2009

Proefmodel



Eindelijk kan ik weer een setje laten zien. De slip is het standaardmodel dat ik al vaker gemaakt heb en gewoon goed zit. Niets apart dus alleen het kant is op een andere wijze verwerkt.
Ik heb er nog een van en die heb ik ook al regelmatig aan gehad en die zit erg lekker.

De bh is is een paar weken geleden getekend. We hebben toen op een zaterdag de verschillende tekenmethodes met elkaar vergeleken (was erg gezellig en leerzaam) en nu is het de bedoeling dat ik van de twee verschillende methodes een bh maak.

De eerste is af. Hij moet waarschijnlijk nog wel aangepast worden. Zit nog niet helemaal goed maar daar mogen "de geleerden" over oordelen. Dat wordt natuurlijk allemaal achter de schermen gedaan want jullie snappen dat ik hier geen foto's van mezelf ga plaatsen.

Vind het setje op zich erg leuk geworden dus dat wordt zeker nog een nieuwe maken die helemaal goed zit.

0 reacties: