Pages

8 maart 2009

Alweer een nieuw setje

l


Tja, ik zou met het 't Rooie hempje beginnen maar kon het toch niet laten heb eerst nog een nieuw setje gemaakt. Vorige week hebben we nog een keer naar het patroon gekeken en ik had dus een fout gemaakt met het achterpand (de coupenaden had ik niet weggehaald) dus dat was de reden dat hij niet goed paste. Maar deze bh zit alweer veel beter dan de vorige. Zo goed zelfs dat ik hem vandaag al de hele dag gedragen heb en dat is met nog geen een bh gelukt! Een volgende keer zal ik wel de bandjes met padding doen zodat dat wat prettiger zit bij mijn schouders maar over het algemeen ben ik alweer zeer tevreden met dit resultaat. Nu alleen hopen dat de blauwe verdwijnstift ook echt gaat verdwijnen in de was. Over de slip hoef ik niet veel meer te vertellen. Hetzelfde patroon als altijd!

0 reacties: