Pages

1 maart 2009

En dit is hem dan!

In mijn vorig bericht kon je lezen dat ik mijn eerste bh op maat getekend heb.
En dit is dan het resultaat. Moet eerlijk zeggen dat ik de combinatie van kantje en lycra en de picot-elastiek tegen vind vallen. Had het me anders voorgesteld. Kwaliteit van de lycra is ook een discussie waard want hij lijkt wit te trekken bij de beugels.
Maar de cups lijken heel goed te passen! En dat is toch wel belangrijker dan het stofje en het kantje! Of niet dan? Het achterpand is niet helemaal goed volgens mij. Maar daar kijken komende week "de deskundigen" nog even naar.
Al met al heb ik mijn zondag zeer goed besteed! Kant en lycra voor het volgende model is al uitgezocht maar ik ga eerst eens beginnen aan 't rooie hempje.
Weet je niet wat 't rooie hempje is? Kijk dan op de website van 't Rooie Hempje
Hoop dat jij ook mee gaat doen met deze actie!

0 reacties: