Pages

31 maart 2009

Hoe is het met mijn goede voornemens?

Het is alweer de laatste dag van maart. Het eerste kwartaal van 2009 is voorbij.
Tijd om eens te kijken hoe het met mijn goede voornemens is. Eind december schreef ik daar over en ik zat vol met plannen en hier schreef ik de eerste evaluatie.
Allereerst het tijdmaken lukt me steeds beter. Ik heb nu een kleine televisie op mijn kamer staan en ik zit daar regelmatig 's avonds te werken. Resultaat twee passende setjes en daar doe ik het toch voor!
Het tekenen heb ik inmiddels ook opgepakt. Volgende week gaan we nog een keer tekenen. Verheug me er echt op. Het is niet gemakkelijk om te leren maar wel heel erg leuk (en wat ook belangrijk is heel gezellig). De breimachine daar heb ik al eerder over geschreven. Die staan nu onder de tafel opgeborgen en het gevoel is er nog niet om de machine op te bouwen.
Het quilten laat ik even voor wat het is. Wil het heel graag leren maar ik moet reeël zijn en niet alles tegelijk willen doen. Verder ben ik voorzichtig begonnen met het maken van een jurkje voor Mone. Vind ik ook weer leuk om te doen.
Al met al kan ik zeggen dat ik met het eerste kwartaal toch redelijk aan mijn voornemens heb gehouden. Nu nog die voorraad wegwerken want dat is een extra voornemen erbij!

0 reacties: