Pages

25 maart 2009

Ik ben.....


EEN HAMSTERAAR!
Tijdens de zeer geslaagde zelflingeriemaakdag afgelopen zaterdag kwam ons hamstergedrag ook weer ter sprake. Gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft.
Ik heb vandaag maar weer eens gekeken wat mijn voorraad is en meteen voor jullie foto's gemaakt. Klik hier om mijn voorraad te zien.Ik heb al eerder gezegd dat ik eerst de voorraad moet verminderen voordat ik nieuwe materialen ga kopen. En trouwe lezers van mijn blog weten dat dat niet gelukt is.

Maar nu meen ik het echt! Ik ga nu eerst 5 setjes maken voordat ik nieuwe materialen ga kopen. Ik heb nu een goed patroon dus dat gaat helemaal lukken!
Tuurlijk gaat het moeilijk worden want ik vind het zo leuk om lycra en elastiek en zo te kopen maar nu even niet!!!

Zal ik het deze keer volhouden? De tijd zal het leren!

1 reacties:

Jos zei

Ik doe met je mee, kijk maar hier