Pages

19 april 2009

Deze passen dus niet


Zoals in mijn vorig bericht beloofd hier een foto van de blauwe bh die niet helemaal past
Ik heb geprobeerd om de naad te verplaatsen want ik vind een diagonale naad nu eenmaal mooier dan een horziontale. Maar hij past niet helemaal goed. Iets te veel ruimte bij het decoleté.
De creme-kleurige is een bh die ik daarvoor maakte maar daar heb ik vergeten om naad aan te knippen bij de okselrand plus het gegeven dat het maar naar één kant rekt dan kom je ruimte te kort. Jammer maar helaas. Hij is wel heel mooi van combinatie stof en kant dus die ik ga zeker nog een keer maken. Samen tel ik ze als één setje maar dat had ik al verwerkt in mijn vorige bericht dus nog 3 te gaan.

Ben nu bezig met een nieuwe bh van het standaardpatroon. Dit om weer een goed gevoel te krijgen want met dit patroon heb ik twee passende bh's gemaakt dus dat moet nu ook lukken (ja de naad is nu goed aangeknipt!). Misschien dat ik daar vandaag nog mee verder kom.
Zeker weten doe ik het niet. Gisterenavond een feest gehad en (te) laat naar bed dus ik ben bang dat het straks een hangdag blijkt te zijn geworden. Maar we zullen zien!

0 reacties: