Pages

26 april 2009

En dit is 3

Zoals beloofd hierbij het derde lingeriesetje! Nog 2 te gaan en ik mag weer hamsteren!.
Het is het model dat ik tijdens de tekenles getekend heb. We hadden alleen wat problemen met de beugels. Deze bleek niet overeen te komen met de passet. Dus hij is nu een halve centimeter breder getekend dan die met de pasbeugel. De bh zit wel goed maar ik vind de blauwe (getekend via de pasbeugel) beter zitten. Moet even kijken hoe ik dat bij de volgende bh ga doen.
Maar ik kan ook deze gewoon dragen dus dat komt helemaal goed!

De kleurencombinatie vind ik zelf wel apart. Ik had van het kant nog een klein stukje liggen (net genoeg bleek achteraf) en in het kant zelf zit precies dezelfde kleur als het lycra.
Vind het wel leuk geworden zo maar het is wel een gewaagde kleurencombinatie!

0 reacties: