Pages

22 april 2009

Het leuke van lingeriemaken

Het is gelukkig zondag geen hangdag geworden. Heb toch een aantal uurtjes achter mijn machine gezeten.
Zoals ik al eerder vertelde in een van mijn vorige berichtjes hebben we begin deze maand weer een tekenles gehad van Tialda. Ben blij te kunnen melden dat de bh die ik toen getekend had ook weer past! Bijbehorende slip is ook bijna klaar dus van het weekend kunnen jullie een foto verwachten. Dus nog 2 setjes to go en dan mag ik weer gaan hamsteren!
Moet nog eens goed kijken wat ik nu ga maken ben er nog niet helemaal uit. Maar dat is het leuke aan lingerie maken: De voorbereidingen. Eerst weer al je kantjes in de handen hebben. Zal ik nu deze of toch maar deze nemen? Heb ik wel de juiste kleur lycra of is die ander toch mooier? En dan moet je nog de fournituren erbij hebben. Kan dan al een hele tijd verder zijn voordat ik begin met knippen. En dat vind ik dus helemaal niet erg, integendeel ik vind het heerlijk!

1 reacties:

Jos zei

foto foto!! wat ben je heerlijk productief! kan je er niet een paar voor mij maken?