Pages

29 april 2009

Mijn voornemens!

Het is alweer het einde van de maand, tijd om jullie te vertellen hoe het mijn voornemens is gegaan. Ik kan toch wel zeggen dat ik deze maand veel uurtjes achter de machine heb gezeten.
Aan het begin van de maand tekenles gehad. Was erg gezellig maar vooral ook leerzaam. Ik heb het eindelijk een beetje door maar dat hebben jullie al in de eerdere berichten kunnen lezen. Verder heb ik een aantal setjes gemaakt en ben alweer bezig aan de 4e, en dan nog één te gaan. Nou doe ik net alsof ik me dan daarna te buiten zal gaan aan het kopen van materialen maar geloof nou maar niet dat het zo'n vaart zal lopen.
Ik heb nog wel een aantal kleurtjes in mijn hoofd waarvan ik nog lingerie wil maken maar daar heb ik meeste al van liggen. Misschien nog wat fournituren maar verder staat er nog niet zoveel op mijn verlanglijstje.
Ik kan dus eigenlijk wel zeggen dat het tot nu toe voorspoedig gaat met mijn voornemens. Is maar goed dat ik niet wilde lijnen of meer bewegen want dan weet ik zeker dat ik hier een ander verhaal had geschreven!

0 reacties: