Pages

11 april 2009

Paasweekend


Het Paasweekend is begonnen. Heerlijk een lang weekend. En wat ga je dan doen als je 3 dagen vrij bent? Heel veel tijd aan je hobby besteden!
Ben inmiddels begonnen met het tekenen van een patroon voor mijn dochter. Hele andere maten natuurlijk en voor mij een uitdaging om te kijken of ik dat ook kan. Heb het helemaal te pakken. Daarnaast wil ik natuurlijk ook mijn bh in elkaar zetten kijken of die past. Heb het patroon proberen aan te passen door er een cup met diagonale naad van te maken en ik ben benieuwd of dat gelukt is.
Tuurlijk krijgen manlief, kinderen en familie ook nog de nodige aandacht maar ik hoop toch dat ik na het paasweekende minstens één setje kan laten zien!

Iedereen fijne paasdagen op de wijze waarop jullie die graag vieren!

1 reacties:

Jos zei

Zo, jij bent lekker bezig geweest! Ik ben heel benieuwd naar de tekenresultaten. Veel plezier deze feestdagen, lekker een dag extra achter de naaimachien. Groetjes, Jos