Pages

13 april 2009

Update paasweekend


Het paasweekend is bijna voorbij en ik moet zeggen dat ik toch redelijk actief ben geweest.
Helaas is de bh met de diagonale cup niet geworden wat hij had moeten zijn.
Mooie bh alleen hij zit niet mooi! Weer een die aan het hangertje gehangen mag worden.
Maar ik heb vanmorgen de tekening aangepast daar waar ik denk dat het probleem zit (decolete-lengte en oksel-lengte waren niet goed) en ik ga gewoon weer een nieuwe knippen.
Foto van de blauwe volgt nog! Want ik tel hem wel mee met mijn 5 -setjesproject.
Er is tenslotte wel materiaal in verwerkt dus mijn voorraad is iets kleiner!


Kinderen wilde graag met pasen gourmetten dus dat hebben we gisteren maar gedaan.
Maar bij een gourmetmaaltijd hoort wel een goed stokbrood. En wat is dan lekkerder dan een stokbrood die helemaal zelf gemaakt is?
Gisterenmorgen om 9.30 uur het deeg gemaakt en gisterenmiddag om 15.00 uur waren de stokbroden klaar. Kneden, rijzen, kneden, rijzen, vormen, rijzen het is veel werk maar leuk om te doen en niet te vergeten heel lekker om op te eten. Had er een foto van willen maken maar dat is er niet van gekomen. Nu kan het niet meer want ze zijn helemaal op! Vandaag krijgen ze zelfgemaakte worstenbroodjes!

Saskia

0 reacties: