Pages

7 mei 2009

En dit is vier!

Vandaag toch eerst tijd voor mezelf genomen en heerlijk een uurtje achter de machine gezeten.
En dit is het resultaat. Weer een fel kleurtje. De stof is hele stevige lycra. Helaas kon ik niet dezelfde kleur picot elastiek erbij vinden dus heb ik maar een lichtroze gebruikt.
Doordat de lycra zo stevig is vind ik de slip niet zo lekker zitten. Ga maar eens op zoek naar een zelfde kleur lycra maar dan wat soepeler zodat ik wel een setje heb.
Nu nog één setje maken en dan mag de teller weer van mijn weblog af!

3 reacties:

Tina zei

Wel gedaan, Saskia! Dit is vir my 'n mooi kleur en die lig roze picot pas mooi by die kant.

Tialda zei

Hoi Saskia,
Als de Lycra wat steviger is zul je je patroon van je slip wat aan moeten passen, deze moet dus iets "groter" worden omdat er minder rek uit gaat.

Simoneannemone zei

Ik had daar rekening meegehouden en de slip iets groter gemaakt.
Maar het materiaal zit gewoon niet lekker voor een slip.

Saskia