Pages

13 mei 2009

Leuke kantjes

Nee, ik ben niet aan het hamsteren geweest maar deze kantjes maken deel uit van ons SWAP-project. Lees daar meer over op ons Lingerieweblog. Ik had als eerste de envelop verstuurd en daarin zaten een donkerblauw kantje en een kantje met grote zonnebloemen. Leuk om te zien dat ik nu hele andere kantjes ervoor terug krijg.
Het donkerroze kantje (links op de foto) vind ik erg mooi dat ga ik zeker gebruiken. Het lila-kantje (midden) had ik al in mijn voorraad zitten. Het perzikkleurig kantje (rechts) vind ik wel mooi maar ik ben benieuwd of ik daar een mooie lycra bij kan vinden.



Natuurlijk hebben we meteen weer iets nieuws bedacht. We gaan met kant naar het vakantieland. We hebben onze leden gevraagd om een stuk kant mee te nemen naar hun vakantieland en daar een foto van het kant te maken. Denk bijvoorbeeld aan het kant bij de eiffeltoren, in een strandstoel aan zee en vul verder maar in.
Omdat ik vandaag heerlijk buiten heb gezeten in het zonnetje en daar echt een vakantiegevoel had laat ik nu de eerste foto zien. Een kantje bij onze tuinkabouter in de tuin. Ben heel benieuwd naar de foto's van de andere leden maar dat duurt nog wel even want de vakantieperiode gaat pas beginnen.

1 reacties:

Jos zei

Oh, die is leuk!! Ik zal van t weekend ook eens mijn tuin gaan zitten :-)