Pages

15 juni 2009

Het volgende project

Het is alweer ruim een week geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. En nog veel langer dat ik iets over het lingeriemaken heb geschreven. Maar na de grijse bh heb ik tot gisteren weinig gedaan op lingeriegebied. Tijdgebrek was de grootste oorzaak!Maar gisteren toch weer eens begonnen. Ik wil een bh maken met een verlengd pand.



Zoiets moet het gaan worden maar dan wel wat moderner. Dus een leuk stofje met kantje. In het boek van Bella Hendriks staat beschreven hoe je het pand kunt aanpassen. Ben heel benieuwd of die straks past en natuurlijk of dit prettig zit.

3 reacties:

Jos zei

Ik ben heel benieuwd!

Tina zei

Ek ook, Saskia! Ek het nog noiit so 'n BH gedra nie, maar wonder of dit nie goeie steun bied nie. Hoop om vinnig jou resultaat te sien!

Mamis zei

Heel mooi je doet