Pages

27 juni 2009

Lycra gekocht


Op ons lingerieforum hebben we al vlak na de start een "meedenkgroep" samengesteld die meedenkt over al het wel en wee op het forum.
We hadden elkaar al gesproken tijdens de lingeriedagen maar het werd tijd om een keer "in real life" te vergaderen. En vandaag was het dan zover. Heerlijk buiten vergaderd in de tuin van Jos. En natuurlijk kon het dan niet uitblijven dat Jos en ik daarna op lingeriematerialenjacht gingen (de andere dames waren helaas verhinderd). En waar ga je dan naartoe als je relatief dicht bij Amsterdam bent? Ja de kenners weten het al: Kantje Boord. Zoals jullie zien heb ik me best wel ingehouden. Ik ken dames die daar met een grotere voorraad materialen vandaan komen. Maar ik had met mezelf al afgesproken dat ik vooral voor lycra zou kijken en als het nodig was de bijpassende fournituren. Behalve voor de gestreepte stof heb ik nog bijpassende fournituren liggen. Ik verheug me erop om van deze leuke lycra mooie bh's te maken.

1 reacties:

Sigrid zei

Je hebt je aardig weten in te houden! Dat stofje helemaal rechts ken ik: dat heb ik ook liggen. weer erg benieuwd naar wat je gaat maken.