Pages

21 juni 2009

Mijn mp3 en ik



Ik heb sinds kort een nieuwe mp3 en vandaag zijn we aan het proberen geweest om vriendjes te worden. Ben een beetje grieperig dus wat moet je anders doen?
Ik dacht dat het een kwestie van muziek knippen en plakken was maar dat blijkt niet zo te zijn. Heb je de artiest net iets anders geschreven dan heb je opeens drie maal dezelfde artiest staan en dat is niet de bedoeling. Nee, een map voor elke artiest en daaronder de cd's. Maar voordat ik eindelijk doorhad hoe dat allemaal werkt was ik toch weer een paar uurtjes verder.
Bij elk album kun je weer een foto plaatsen zodat je die op de achtergrond hebt staan. Erg mooi speelgoed maar wel veel werk om het mooi te krijgen.

Maar nu lijkt het erop dat alles klopt en dat ik morgen onderweg naar mijn werk weer heel gemakkelijk die muziek kan opzoeken die ik wil luisteren.
Had ik al gezegd dat het geluid ook heel goed is? Gadgets die er op zitten zijn wel heel erg leuk maar een goed geluid is toch het belangrijkste.

1 reacties:

Jos zei

leuk he, zo'n speeltje. Ik heb net ook een nieuwe telefoon met van alles erop en eraan. Lekker muziekje luisteren en altijd een camera bij de hand!