Pages

19 juli 2009

Getekend

Het was er weer echt weer voor om lekker een dagje op mijn kamer te werken. Flinke regenbuien met onweer wisselden elkaar af met nog meer onweersbuien met regen.

Omdat het alweer een hele tijd geleden was dat ik mijn patroon getekend heb vond ik dat ik maar weer eens moest oefenen om te kijken of ik het allemaal nog wist.
Het onderpand en de ondercup gingen moeiteloos. Had wat meer moeite met de bovencup. Maar uiteindelijk is het me toch gelukt om er een te tekenen. Heb er meteen een patroon met diagonale naad van gemaakt omdat ik dat mooier vind zitten.

Dit patroon zal iets anders uitvallen dan de vorige omdat de orginele pasbeugel in mijn maat niet te bestellen is (heb ik weer) dus heb ik nu de vervangende beugel(die 0.5 cm langer is)gebruikt met het tekenen. Even afwachten weer om te kijken of het allemaal echt past.

0 reacties: