Pages

2 juli 2009

Hoe is het met mijn voornemens?

Het eerste half jaar van 2009 is alweer voorbij.
In het begin van het jaar heb ik voornemens gemaakt. Tijd om de balans op te maken.

Ik had me voorgenomen om meer tijd voor mijn hobby's te reserveren. Moet eerlijk zeggen dat dat de laatste twee maanden niet goed is gelukt.
Drukte, veel verjaardagen en een gezondheid die niet helemaal meewerkte waren de oorzaken daarvan. Nu het allemaal wat rustiger is merk ik echt dat ik weer echt in moet plannen om die tijd weer te nemen. Moet zeggen dat het weer echt niet meespeelt. Het is nu zo warm dat je weinig energie hebt. Maar daar hebben meer mensen last van.
Eerder schreef ik al dat ik de breimachines zou verkopen en toen weer niet. Maar de machines maken me onrustig (tja dat je door een breimachine onrustig kunt worden). Ze staan wel opgeborgen maar ik krijg nog steeds het gevoel dat ik iets mee moet doen terwijl ik eigenlijk andere dingen wil doen. Daarom gisteren mijn machines toch verkocht. Komend weekend worden ze opgehaald.

Eigenlijk moet ik dus concluderen dat ik de goede weg die ik opging wat mijn voornemens betreft niet helemaal goed gevolgd heb. Ik ga er toch weer aan werken om die weg weer te gaan volgen!

2 reacties:

Jos zei

tomtom instellen op de juiste koers en gaan met die banaan!

Simoneannemone zei

Heb de tomtom al ingesteld!

Saskia