Pages

12 juli 2009

Rooie Hempje af


Eindelijk is mijn Rooie Hempje af! Heel lang lag het hempje te liggen in mijn mandje in de kast. En vandaag riep het zo hard dat ik het niet meer kon negeren!
De laatste stikstels gemaakt en de schouderbandjes geknipt en erop gezet en dit is dan het resultaat. Het is heel vervelende lycra. Blijft overal aan haken, heeft maar aan een kant rek maar dat maakt niets meer uit want mijn Rooie Hempje is klaar!

Weet je niet meer waar 't Rooie Hempje voor staat? Kijk dan op de website van Jos over het rooie hempje

3 reacties:

Sandra zei

Ik vind hem heel erg mooi geworden, erg chique en sexy met rode kant.

groetjes Sandra

Jos zei

Precies, chique en sexy!! Hij staat erbij op de website inmiddels. :-)

Alice zei

Erg mooi geworden!! Die van mij ligt ook naar me te roepen om afgemaakt te worden, dit inspireert me wel...groeten, alice