Pages

9 augustus 2009

Herkenbaar?

Ik had een heel mooi gele lycra liggen met een mooi kantje. Hele mooie zachtgele kleur. Gekocht op de laatste forumdag en van anderen had ik al gezien wat een leuk setje je ervan kon maken. Ben er aan begonnen en het ging best wel goed. Maar op een gegeven moment ging alles mis wat er mis kon gaan. Beugelband te kort ingezet, machine liep vast omdat het garen niet goed was zodat ik weer elastiek los kon tornen. Ik heb het aan de kant gelegd en gisteren ben ik verder gegaan. Maar toen ik er mee verder ging vond ik er niets meer aan. Het lag niet aan de kleur of het model, waar het wel aan lag weet ik nog steeds niet maar toen ik weer iets uit moest halen heb ik de haaksluiting en de bandjes er af gehaald en de bh weggegooid.
Ik heb nog stof liggen dus ik kan weer opnieuw beginnen maar voor dit moment heb ik genoeg van de kleur geel. Jammer want ik was er zo enthousiast over. Komt wel weer hoor, stof loopt niet weg. Ooit kunnen jullie hier een mooi geel setje bewonderen maar nu even niet!

1 reacties:

Jos zei

heeel herkenbaar!!