Pages

26 augustus 2009

Nieuwe lay-out

26 augustus

Tja je kon het verwachten...het is weer tijd voor een nieuwe layout!
Had de vorige alweer zo lang dat ik het tijd vond worden om een nieuwe te zoeken.
Probleem is alleen dat ik dan al mijn toegevoegde gadgets kwijt raak. Er moet een manier zijn om die te behouden als je de layout wijzigt maar die heb ik nog niet gevonden. Dus alle blogs die ik volg moet ik weer gaan toevoegen.
Moet nog een paar andere gadgets toevoegen maar dat komt deze week wel. De datum krijg je ook niet automatisch te zien. Moet ik ook nog even uitvogelen. Tot die tijd zet ik gewoon de datum boven mijn bericht!

3 reacties:

Tina zei

Saskia, ek hou van jou blomme - echte lente-layout!

Hier is 'n link oor die gadgets wat verlore raak. Ek het dit gebruik en dit werk, maar 'n mens moet dit doen voor jy die nuwe template apply. Tja, het dit ook maar uit ervariing geleer...

http://www.bloggerbuster.com/2007/09/how-i-copy-widgets-from-one-template-to.html

Simoneannemone zei

Dank je wel voor de link! ik ben een uur bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen maar het is niet gelukt.
Ga het ander keertje uitproberen.
Heb ondertussen weer een andere layout erop gezet.Andere had te weinig mogelijkheden.

Simoneannemone zei

En nou houd ik er meer op! Heb al 6 keer mijn layout veranderd.

Nu blijf ik er vanaf!

Saskia