Pages

28 augustus 2009

Opruimen


Om de een of andere reden kom ik er niet aan toe om echt achter de machines te gaan zitten. Het enige wat ik deze week gedaan heb is het patroon van een nieuwe bh uitgeknipt en gespeld. Zit al dagen uit verveling met de layout van deze weblog te klungelen. Heb dochterlief meegeholpen met haar kamer op te ruimen (nieuwe school, opgeruimde kamer, velen zullen het herkennen). Ben zonet maar begonnen met mijn kamer op te ruimen.
Alle oude knippies en knippiebaby netjes sorteren en boven in de kast (worden toch niet meer gebruikt). Voor de breimachinebladen geldt hetzelfde. Doe ik waarschijnlijk niets mee mee maar zonde om weg te gooien. Verder alle knipmodes maar eens gaan uitzoeken en op volgorde leggen.
Misschien kom ik nog mijn patroon van een theemuts tegen want ik heb van de week stof gekocht voor een theemuts te maken. Leek me gewoon leuk om te doen.
En zo kom ik de dag vandaag denk ik wel door! Ik hoop dat het me inspireert om eens te beginnen. Ach ik heb nog een week vakantie, het moet toch lukken om minstens een nieuw lingeriesetje te maken?

1 reacties:

Jos zei

Vast wel ,ik zal de weergoden om regen vragen in NL, dan gaat het lukken :-)