Pages

20 september 2009

Een heerlijke dag



Deze foto laat nog een lege ruimte zien maar een half uur later was het hier al heel al heel gezellig. Want in deze ruimte werd gisteren onze 4e lingeriedag gehouden!
En ik kan alleen maar zeggen dat ik genoten heb! Heerlijk met bijna 40 dames praten over het maken van lingerie! Mooie creaties gezien (daardoor heb ik weer veel leuke idee├źn gekregen) en heel gezellig gepraat!
Heb ook uitleg gekregen over mijn covermachine (niet meer aan de instellingen zitten!). Volgens mij heb ik door de dag van gisteren weer helemaal het virus terug dat ik de de laatste weken een beetje kwijt ben.
Heb ook weer 3 leuke lapjes lycra gekocht waar ik hele leuke dingen mee wil gaan doen!
Vandaag nog even niet. Moet nog wel een beetje bijkomen. Veel te veel gelopen en gedaan maar het was zeker de moeite waard!

2 reacties:

valerie zei

Hi I saw a lady on your machine she showed how to set the tensions she turned the knobs on the right hand side till you hear a small click and all is set to origonal settings she had it working well,it was not Sandra ,so maybe ask on the forum she knew alot on the coverstitch (i want one too)hope this helps, by the way i enjoyed the day very much even with my bad dutch thank you valerie

Simoneannemone zei

Ja dat klopt dat ik deze tips heb gekregen!
Ben er ook heel blij mee! Wil er ook gauw mee aan de slag.

Je praat helemaal niet slecht Nederlands! Je was voor ons goed te verstaan.
Fijn dat je het zo leuk hebt gevonden. Ik hoop je de volgende keer weer te zien!

groetjes,
Saskia