Pages

6 september 2009

Poohbeer


Trouwe lezers hebben ondertussen wel in de gaten dat ik fan ben van Poohbeer.
Waarom dat zo gekomen is? Ik weet het niet, vind hem gewoon erg leuk.
Maar volgens de kinderen loopt het een beetje uit de hand. Mijn eigen kamer komt er erg poohbeer-achtig uit te zien. Zo heb ik twee koektrommels, een multomap, notitiesblokjes, etiketten, etui, bewaarmap en een pen met poohbeer er op liggen (waarschijnlijk vergeet ik nog iets). Drink uit een poohbeerglas en heb zelfs twee poohbeer ontbijtborden liggen. Op mijn placemat staat een klein poohbeertje geborduurd. Zelfs op mijn scootmobiel zitten twee stickertjes van poohbeer (maar dat is wel het enigste wat men buitenhuis van mijn poohbeerverslaving ziet. Verder mag ik niet gaan van de kinderen!

Maar zeg nou zelf? Het is toch een hartstikke leuke beer?

1 reacties:

Anoniem zei

Natuurlijk is het een leuke beer, hij staat al zeker 10 jaar als achtergrondje op mijn pc en nu op mijn laptop :-)

Groetjes Marieke