Pages

13 september 2009

poppenhuisbladen lezen


Vanmiddag heb ik heerlijk op de bank doorgebracht. Na vanmorgen met manlief 22 kilometer gefietst te hebben had ik even geen puf meer (was ook voor mij eigenlijk iets te lang maar wel gezellig). Dus na mijn middagdutje heerlijk poppenhuisbladen zitten lezen. Mijn moeder heeft er daar heel veel van. Zij maakt hele mooie poppenhuizen.Ik ga weer beginnen aan mijn eigen barbiehuis. Manlief maakt voor mij een kijkkast en daar ga ik dan een soort poppenhuistafereel van maken maar dan in barbieformaat. Het poppenhuisformaat is te klein voor mijn handen. Mijn motoriek is daar niet meer goed genoeg voor. Vandaar dat ik op barbieformaat werk. En ik ben gek op barbies dus dat is niet erg.
Wil je meer lezen over "the making off" van het barbiehuis? Kijk dan op het blog dat ik daarvoor gemaakt heb (wat natuurlijk ook tijd kostte om het te maken).

Daarnaast het weekend nog druk geweest met de laatste voorbereidingen voor de lingeriedag. Want zaterdag is het zover! Ik verheug me er echt op. We hebben een leuk programma in elkaar gezet dus dat komt helemaal goed!

0 reacties: