Pages

4 oktober 2009

Cover-watervrees overwonnen


Nadat ik tijdens de lingeriedag uitleg had gekregen over mijn covermachine ben ik vandaag (eindelijk) daadwerkelijk achter de machine gaan zitten.
Jullie zullen we denken: Dat zal tijd worden! Ik schreef in juli al dat ik die gekocht had. Maar om de een of andere reden had ik cover-watervrees. Had ook te maken met tijd vrijmaken ervoor. Als je met een nieuwe machine gaat werken dan moet je ook de tijd nemen om er mee te leren werken.
En vandaag had ik die tijd. Zoonlief lag ziek in ons bed. Mijn werkkamer is naast onze slaapkamer. Dan was ik vlak bij als er iets was en hoefde ik niet zo vaak de trap op en af.
En dit is dus het resultaat. Twee slips afgewerkt met de covermachine. En voor de eerste keer ben ik niet echt ontevreden. Hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes maar dat komt de volgende keer wel weer goed.
De slip met kant is het model dat ik al heel lang gebruik. De effen slip is de hipster uit de ottobre. Heb nu zo de smaak te pakken dat ik er ook een voor dochterlief aan het maken ben.

Nou maar hopen dat zoonlief snel weer beter is.

1 reacties:

Alice zei

Leuk dat het resultaat ook nog naar tevredenheid is geworden, petje af hoor voor je doorzettingsvermogen! Op naar de volgende projecten.
Groetjes, Alice