Pages

30 oktober 2009

Getekend!


Bij ons in het zuiden is het nog herfstvakantie. Ik heb ook een paar dagen vrij genomen. Woensdag en donderdag zijn voorbijgegaan met winkelen en wat aanrommelen in huis. Maar voor vandaag stond er niets gepland. Vanmorgen ben ik al heel vroeg begonnen met tekenen (ook al heb ik vakantie, uitslapen lukt me niet). Gewoon om te kijken of ik nog wist hoe het allemaal moest. Het vorige patroon past goed dus ik had vergelijkingsmateriaal. En volgens mij ben ik geslaagd! Wist bijna alles nog. Hoefde maar een paar keer iets na te meten. Heb meteen het bustepunt verlegd en er een diagonale naad van gemaakt. Opeens had ik het door wat ze in het boek van Bella Hendriks bedoelde.
Nu nog de slip gaan tekenen, of zal ik toch eerst deze op stof gaan leggen, of toch eerst maar..............nog zoveel idee├źn in mijn hoofd. Maar ook nog een paar dagen vrij!

0 reacties: